I brist på annat

Skrev jag upp mig på en tvätt-tid ikväll. Jag menar, något måste man ju roa sig med en dag som denna. Annars har jag mest suttit här och degat, är sååå trött. Blir inte mycket sömn just nu, somnade först vid halv 7 tiden imorse. Så natten ägnade jag åt att titta på Young Indiana Jones, vilket inte är ett helt värdelöst tidsfördriv faktiskt. Sen sov jag ett par timmar, men när trafiken drar igång vid 8-tiden är det inte lätt att sova.

Men ikväll får jag väl skalla väggen ett hundratal gånger, så att jag går i däck. För vid 11 har jag tid hos läkaren, då jag är fullkomligt missnöjd med medicineringen. Så missnöjd att jag inte längre äter dem, för antingen ger de ingen effekt, eller så klarar jag inte av dess biverkningar. Som den antidepressiva, som gör att jag äter som ett stall med hästar. (efter att jag gett upp dem, så går jag ner kilo på kilo, vilket jag tror ger en lika bra effekt för mitt välbefinnande som om jag skulle äta den och svälla som en ballong. Tyvärr kommer ångesten mer frekvent, och starkare nu. Men man får prioritera.

Mitt tips till EM går väl lite sådär får jag lov att erkänna.
Turkar och ryssar saboterar för mig. Men fortfarande kan mitt final-tips med Tyskland - Spanien slå in, där spanjorerna vinner. Men de galna ryssarna har ju ett sånt galet flyt nu, så det hade ju inte förvånat mig ett dugg om de klarar av Spanien. Tyskland kommer besegra Turkiet, allt annat vore ju helt vansinnigt. Iofs är det vansinne att de tagit sig såhär långt redan, så vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback