EM-Blogg

Det är nästan vad det utvecklats till nu. På gott och ont. Men det blir väl så, när hela dagarna ägnas åt att följa fotbollen på ett eller annat sätt. Sen vill jag passa på att hänvisa till mitt lilla EM-tips, som onekligen verkar gå rätt bra än så länge. Frankrike är väl det lag som inte gjort som jag förväntat mig. Jag tippade jag att Grekland skulle bli utan poäng, och att Holland skulle knipa Italiens plats i kvarten. Fast bara första omgången är spelad, och bara 3 pinnar räcker inte för något lag.

Sverige - Spanien kommer jag med största sannolikhet beskåda i Kalmar. Då jag imorgon beger mig till Öland! Morfar skulle bege sig neråt, och då hänger jag helt enkelt på. Det höll på att gå i stöpet, men efter lite trixande så tycks allt ha löst sig. Så nu gäller det att hitta några som ställer upp på att bege sig till Stortorget och "FF Till 1000!", där Sverige - Spanien visas på storbildsskärm. Härligt minsann. Om någon Kalmarit eller ölänning som har en sovplats över, så fyller jag den gärna fram tills på söndag.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad härligt att åka till Öland =)

2008-06-11 @ 16:56:56
URL: http://lina86.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Ja, hem till Öland. Underbart! :)

2008-06-11 @ 17:40:02
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Annelie T

Nej alltså man klarar sig knappt utan internet nu för tiden så jag är jätteglad att vi äntligen fått tillbaka det! Hoppas bara att inte klantarna som flyttar och river hus här runt omkring oss kapar någon ny kabel nu, det hade inte förvånat mig :P

2008-06-11 @ 19:12:10
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback