Efterforskningar

Ang. Noisetten. Den ska ha tagits bort till julen 2006, då innehållet i askarna kontinuerligt uppdateras. Men än är nog inte sista ordet sagt i den här frågan, och om de som verkligen vill ha tillbaka noisetten gör nog bäst i att kontakta kraftfood helt enkelt. Så kanske de ändrar uppfattning. För det pågår en strid om vilka praliner som ska finnas i asken, och smaken tycks verkligen vara som baken när det kommer till den frågan, som man kan läsa i det här blogginlägget och det här, och dess kommentaren. Men jag ska slänga iväg ett E-mail till Kraftfood imorgon och hoppas på ett bra svar.

Ang. Dillskruvarna. Det går vissa rykten om att dessa gått att köpa på ICA Maxi i Linköping sommaren 2005, men sen slutar spåren. Som vanligt är det Kraftfood som jag fått skicka mejl till, då de tycks tokdominera onyttighetsbranshen. Sen har jag läst mig till att de faktiskt ska vara tämligen nyttiga, vilket kan vara anledningen till att de eventuellt tagits ur sortimentet. För nyttiga snacks kan man väl ändå inte sälja? Men förmodligen handlar det nog om efterfrågan, då jag ser till mig själv, jag har alltid tyckt om dillskruvarna, men av någon anledning sällan köpt dem själv.

Jag kan tänka mig att jag snart blir klassad som Spam hos kraftfood. Just därför får Noisette-frågan vänta en dag. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag och mina kära brorar älskade verkligen de där dillskruvarna,nyttiga eller ej...

2008-06-30 @ 19:46:00
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Brorar? Det var onekligen en intressant böjning. :) Du får skriva en snyfthistoria till Kraftfood, om hur innehållslöst livet i din familj blivit nu när Dillskruvarna försvunnit. Så kanske de kommer på andra tankar.

2008-06-30 @ 20:33:09
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Emelie R

Jag väntar med stor nyfikenhet :)

2008-07-01 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback