Duktig

Jag fick den berömda tummen ur nyss, och begav mig ut på en halvmils löptur. Det var ett bra tag sen jag var ute nu, främst för att vikten slet så hårt på mina stackars knän och benhinnor. Men nu när det börjar ordna upp sig med det, så är det ju inget snack om att man får försöka komma i god gammal form igen.

I Februari vägde jag 112 kilo, efter all medicinering. Nu, mindre än ett halvår senare har jag lyckats ta mig tillbaka till en lite mer acceptabel nivå på 94. Även om det finns mer att ta av så börjar det kännas bättre på den fronten, och jag fortsätter gå ner. Det är i alla fall 18 kilo som jag lyckats bli av med. Det läskigaste med att jag gick upp så mycket ett tag, var att jag själv inte märkte det, då man inte hade någon tillgång till våg på dårhuset. Sen så rörde man sig ju ingenting där, utan blev  istället ständigt utfodrad och tungt medicinerad.

Mitt andra mål är alltså uppnått, att komma under 95. Det första var att komma under 100. Så Mitt tredje får väl helt enkelt bli att se till att komma under 90. Det borde ju inte vara så svårt? Fast å andra sidan blir det väl svårare och svårare ju mindre man väger. Men som jag sagt i tidigare inlägg, hemligheten är att jag slutat käka medicinen. Så kom igen nu IzZzY! Bá ge àn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat,hoppas det ordnar sig med medicineringen också för det spelar ingen roll hur smal du är om du inte mår bra!

2008-06-25 @ 18:59:37
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback