Drömfinalen

Det måste ju helt klart vara Turkiet - Ryssland. För just nu känns det som precis vad som helst kan hända i detta EM. Jag har fortfarande inte kunnat smälta att Ryssarna spelade ut Holland, det är ju helt sjukt. Men mitt förhandstips Spanien är ju trots allt kvar, så jag får väl hålla fast vid dem som vinnare. Men då ska de ju slå Italien ikväll, något som de inte mäktat med på 88 år eller något sånt. Eller var det 80?

Idag ska jag bara sitta och slöa tror jag. Kanske iväg och inhandla förnödenheter, som folköl till fotbollen. Har sovit lääänge på mornarna nu, men jag antar att jag tar igen mig ifrån Öland/kalmar-trippen då sömn var ganska nedprioriterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback