Besviken

Jag hade ju hoppats på att få min inbox fylld till bristningsgränsen av mail ifrån ekonomiskt oberoende kvinnliga nakenmodeller. Lätt exhalterad blev jag dock när jag såg att jag hade 17 nya mail imorse, vilket var mer än vanligt. Men säg den lycka som varar för evigt. 9 av dem var ifrån facebook, resten nyhetsbrev som att det tydligen ska vara glitterbingo på svenska spel i sommar. Jag hoppar och studsar av lycka. Verkligen.

Men vad tusan, jag är inte den som är den. Jag inser ju givetvis att det har blivit något fel i mail-fördelnings-maskineriet, och att alla svar har fastnat någonstans på vägen, eller skickats till den Vietnamesiska ambassaden i Sydkorea. Så för att vara på den säkra sidan, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till den Vietnamesiska ambassadören, då jag troligen överbelastat dennes mailkonto.

För att tala om något helt annat, så var jag hos David den korta igår och såg till att sommaren ska bli räddad. EM-Ölen sattes på jäsning. Vi smorde planer, såg på film och drack folköl. En väldigt trevlig kväll, även om jag i mitt trötta och lite spiceade sinne hallucinerade lite när jag cyklade hem i mörkret. Det var lite som i lumpen, då man gått ett par timmar i mörket, fram och tillbaka på samma ensliga skogsväg i tystnad, och man såg både det ena och de andra bland buskar och träd.

Slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att citera Per Gessle(Gössel även kallad):
"Och hela året har jag väntat på...glitterbingo!"

2008-06-03 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback