Besökarstatistik

Den retar mig lite att det inte tycks gå att lita på någon av de räknare som finns. Dagens räknar står just nu i:

Bloggtoppen: 23 unika besökare
Räknaren jag har på bloggen: 6 unika besökare
Bloggens egna räknare: 10 unika besökare

Vilken är den korrekta? Jag antar att det är bloggens egna statistik som bör vara den som är pålitligaste. Men jag fattar inte hur de andra räknar i så fall, för samtliga ska räkna bort besök från samma IP-adress som varit där tidigare. Men sådant retar mig. Det retar mig mycket.


Finalen är ju inte mycket att tala om. Spanien var bäst överallt, Spanien vann. Självklart är jag en aning stolt över mitt tips.


Jag har fått en bra fråga att bita i nu, från Emelie. Men nu känner jag mig lite för trött för att börja gräva omedelbart, utan det får vänta tills imorgon. Då kommer den frågan börja besvaras. "Varför slutade dom med noisetten i paradisask!?"

Kommentarer
Postat av: Emelie R

Wei :D Jag kommer se fram emot ett svar ;) Om man får något

2008-06-30 @ 07:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback