Ang. Vickningschips

Min gode vän Juckpuck bekräftade idag att det hette Vikingchips tidigare, och att det handlade om att det var en aning rasistiskt med Vikingchips. Men faktum är att det är just honom jag hört det av, när jag hörde myten. Därför är frågan fortfarande inte ens i närheten av sanningen än. Jag väntar forfarande på svaret från Estrella, om de inte har svarat imorgon, så kommer jag telefontrackasera dem tills dess att de kan ge mig ett tillfredställande svar.

Vet du någonting om detta, eller bara har en teori, så är du välkommen att lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äh vaddå rasistiskt? vi ska nog sätta dit dem till slut=)

2008-06-26 @ 15:42:41
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback