WALL·E

Jag måste bara säga det, att WALL·E förmodligen är den sötaste filmen någonsin. Jag sitter här nu efter att ha sett den sista halvan och är alldeles till mig. Den är så genial, och det är en film som nästan bara består av två repliker, "Wall-E" och "Eva". Men så fin den var. Så himla mysig rakt igen. En söt film. Wow. Jag vet inte ens vad jag ska säga mer än så, saknar ord. Tyvärr får vi svenskar vänta tills den 5 september innan den går på bio här.

Det är en animerad film av Pixar, som handlar om en robot, WALL·E, som ska städa på jorden efter att människorna flytt ut i rymden. Sen en dag kommer det ett rymdskepp och släpper av en annan robot, Eva, som tycks leta efter någonting speciellt.

Sen får ni ta reda på resten själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback