Otroligt!

Mina damer och herrar, nu ska ni få ta del av något av en världssensation. Jag var nyss ner på stan och handlade kläder, ja, du läste rätt, kläder. Förvisso spenderade jag inte större pengar, men ändå. Ett par shorts och ett linne, för 200 kronor. Det är ett helt klart överkomligt pris. Så nu behöver jag inte svettas så in i helvete när jag är ute, då jag har burit svarta jeans hela sommaren. Sen kan man ju diskutera om jag inte skulle gjort denna investeringen tidigare, men man får inte glömma att jag avskyr att handla kläder. Det är något med klädbutiker som får min mage att vändas ut och in. Förmodligen för att jag tycker att jag ser bedrövlig ut i alla jag provar. Men nu när det varit så fruktansvärt varmt de senaste dagarna, hade jag inget val.

Hade det inte varit för att jag innerligt avskyr modebloggar
, så hade jag eventuellt lagt upp bilder på mina inköp. Men nu råkar det vara så att jag är så otroligt trött på detta, så jag tänker inte ens avslöja vart jag köpt dem. Så det så.
För som jag nämnt i ett inlägg för ett tag sedan, så är modebloggarna som en farsot som det inte tycks finnas någon hejd på, är det en ung quinna som driver en blogg, så är det i fler fall än hälften så att den beskrivs i någon mån som en mode-blogg. På de mest lästa bloggarna på bloggtoppen till exempel, så har du i princip enbart exempel på vad jag är allergisk mot.

Men tack och lov finns det inget som tvingar mig att läsa skiten.

Nu ska jag genast upphöra med bitterbloggandet,
och fokusera på att dricka lite vatten och försöka få någon svalka, eventuellt i form av ett dopp i älven. Någon som följer med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback