Onödigt vetande

Saker du eventuellt vet, eller inte visste om undertecknad.

  • Min kost består nästan uteslutande av äpplen, kycklingvingar, pasta carbonara, pytt i panna med ägg samt nudlar.
  • Jag är sjukt stolt över att komma ifrån Öland, trots att jag egentligen är född i värmland.
  • Jag hejade på IFK Göteborg som barn, och hade en matchtröja signerad av Thomas Ravelli.
  • Jag köper bara sockerfri ketchup
  • De flesta av mina Quinnor har jag funnit på Internet.
  • Jag har telefonfobi
  • Jag kan utan problem fånga en fluga i handen utan att skada den.
  • Jag har ovanligt dåligt minne
  • Jag köper nästan aldrig godis.
  • Det skulle aldrig falla mig in att köpa en läsk.
  • Jag tycker att Coca Cola är vedervärdigt, och kan inte begripa hur folk kan dricka det i sådana kopiösa mängder.
  • Jag lyssnar nästan aldrig på musik, och aldrig på radio. (såvida det inte är sport vill säga)
  • Diktator är mitt drömjobb
  • Jag har gått en kurs i civil olydnad
  • Är det något jag inte vet, så söker jag nästan alltid på wikipedia.
  • Jag dricker en full kanna kaffe varje morgon
  • Jag har varit förälskad i Ariel, från lilla sjöjungfrun.
  • Jag har övervägt att samla allt navel-ludd, och sticka strumpor av det.
  • Jag föraktar mitt eget hår.
  • Jag har inget emot att äta sniglar.
  • Det värsta jag vet, efter coca-cola, är light-drycker.
  • Jag skulle kunna dricka en liter vaniljsås, utan att få avsmak.
  • Jag klär mig nästan alltid i svart, eller i alla fall mörkt.
  • På toaletten har jag inte dassboken, utan istället 15 band ur lexikonet Media, från början på 80-talet.
  • Jag har en diger samling använda batterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback