No-life

Jag läste den här artikeln på aftonbladet precis. Jag drabbades av en märklig form av skräckblandad förtjusning. Glad blev jag över att få det bekräftat att det finns folk som verkligen inte kan ha något liv. Att ringa in till SVT för att klaga på att nyhetsankaren har en mustasch är ju helt bissart. Är det så svårt för de som tittar på nyheterna att se den där mustaschen? Har den någon form av hypnotiserande effekt, att människor inte kan koncentrera sig på annat än just hans hårväxt strax söder om näsan.

Nåja, jag hade nog också kunnat ringa in och klaga på en mustasch, i brist på allt annat. Men bara om den satt på en kvinna vill säga. Eller kanske om han skulle haft den som en liten svart fläck under näsan, i kombination med sidbena och tysk brytning.

Men nu var den ju faktiskt helt oskyldig, förvisso ganska ful, men helt oskyldig. Men visst är det skönt att folk har något att klaga på.

Kommentarer
Postat av: Glad Prick

Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

2008-07-27 @ 13:26:50
URL: http://www.metrobloggen.se/inaktiv
Postat av: Crille

Jag blev tvättäkta förbannad när jag såg mustaschen!! SKOGSTOKIG!!!!! SKREK ut högt och SLOG på teven. Aldrig att jag blivit så arg på någonting på TV förut, SKÄRPNING SVT!!!! obs ironi

2008-07-27 @ 13:31:19
URL: http://crilles-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback