Konstig dag

Av någon märklig anledning har jag inte varit bakis idag. Jag vaknade dessutom redan vid 7 på morgonen, helt utvilad. Ett par timmars sömn bara. Jag måste poängtera att gårdagen var fullkomligt galen, men inte nödvändigtvis på ett dåligt sätt, utan mest på ett jäkligt konstigt sätt. Vissa saker var så konstiga att jag inte ens kommer nämna det i den här bloggen, och då är det ganska illa. Haha.

Imorgon är det dags för Allsvenskan igen, botten mot toppen, IFK Norrköping mot Kalmar FF. Jag har varit bra sugen på att åka dit och se den i Norrköping, men det är så omständigt att resa ner dit tyvärr. Så jag tror nog att jag blir kvar här, och kanske beger mig ner till stan, för att kolla om någon pub behagar att sända matchen. Vilket tyvärr inte är alltför vanligt.

Nu är det dags att laga lite mat tror jag. Men vad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA

2008-07-13 @ 00:10:42
URL: http://strawberrypunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback