Jag börjar tro att det slagits ett nytt rekord.

Igår hade jag, enligt bloggens egna räknade 36 unika besökare. Det är bland det högsta så här långt! Mycket trevligt.
Igår kväll fick jag fnatt på allt vad internetuppkoppling heter. Inget ville fungera som det skulle, både msn och YM dog titt som tätt, och till slut tackade hela internet för sig och tvärdog. Jahapp, tänkte jag och släpade min berusade kropp till sängen, drog igång Arn - Riket vid vägens slut på ljudbok, och somnade sedan gott.

När jag sedan började vakna till för några timmar sen, kände jag hur gårdagens öl-intag kraftigt påverkade mitt välbefinnande. Som om inte det var nog så var internet fortfarande dött, och det är ju en enorm katastrof för mig. Utan internet blir jag nämligen tokig. I mitt misärabla tillstånd försökte jag med att starta om routern. Det fick dock inte det utfallet jag hade hoppats på, utan ordning blev det först när jag startat om datorn, märkligt nog. Vad felet var har jag således ingen aning om, och tror inte ens min stackars dator kunde begripa det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback