För tillfället

är jag inte nykter, inte någonstans. En mycket märklig, och rolig kväll har det varit. Jag har bl.a. Träffat Sven-Erik Magnusson, du vet han i sven ingvars, när denna var ute och rastade hunden. Sandra, som var med, sa "hej Sven-ingvar" samtidigt som hon kelade med hans hund. Han svarade "Sven-Erik". Sandra blev lätt irriterad, men jag kan förstå den gamle fylleköraren, då det inte kan vara lätt när folk kallar en Sven-Ingvar. :)

Efter detta blev det stan, där man mötte de mest oväntade människor, som plötsligt bjöd på både det ena och det andra.  Så nu är man inte nykter, inte ens i närheten. Så nu ska jag sova, och förtränga att jag ens författat detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback