Uppe med tuppen.

Idag vaknade jag vid halv sju på morgonen, kan du tänka dig? Jag gick och lade mig först vid 2 inatt, men vaknade märkligt tidigt trots det. Lite beroende på en mardröm modell lugnare, men ändå tillräckligt jobbig för att jag inte skulle vara särskilt intresserad av hur den slutade. Jag valde istället att brygga kaffe. Massor av kaffe! Men det passar mig alldeles utmärkt, då jag faktiskt tänkte att jag skulle se till att få en dag i vaket tillstånd. Planen var dock att påbörja dagen efter 11, men halv sju funkar ju också.

Planerna för dagen är lite luddiga. Men jag ska förflytta med blekfeta arsle mot stan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Undra hur många gånger du har använt ordet kaffe i den här bloggen?=)

2008-12-17 @ 10:38:05
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Haha, jag har en känsla av att svaret på det hade blivit allt för skrämmande. :)

2008-12-17 @ 10:55:08
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback