Trött

Jag satte klockan på 15:00 idag, för att jag skulle få lite mer tid över innan det var dags att börja jobba igen. Men herre min get, vad trött jag var när telefonen började vibrera. Jag kröp nästan på alla fyra när jag skulle sätta igång kaffebryggaren, och få mig en liten skvätt av detta livselexir. Men jag orkade inte stanna uppe, utan lade mig under det varma täcket igen. Det kändes nämligen väldigt kallt och ogästvänligt denna tidiga timme på dygnet. Jag låg väl och slumrade till lite när min faster ringde, vid halv fyra. Efter att ha avgjort att det blir molkom-besök på lucia, så fortsatte jag min halv-dvala, endast avbrutet av sms från Malaysia. Först efter 16:30 började jag göra mig i ordning för att på allvar påbörja dagens begivenheter. 

Nu roar jag mig med att steka pannkakor. Fin skit, minsann. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback