Steka pannkakor.

Nog för att jag berättade att jag var en aning trött på pannkakor, för inte så länge sedan. Men i brist på fanatsi och tid så tänkte jag att jag kunde dona lite av den varan idag också. Men mitt stora problem har varit att vända på de jäklarna utan att de går sönder. Men nu så har det kommit tillbaka till mig. Men då blev pannkaksstekningen inte någon utmaning längre. Istället har jag idag roat mig med att lära mig att vända dem i luften. Efter att ha fått åtminstone 3 halvor av pannkaka på golvet/spisen, så har jag faktiskt lyckats!

Så nu, en julafton som denna, snurrar pannkakorna i luften på ölmegatan. Dé ni!

Snart dags att jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag gillar de amerikanska pannkakorna mest :) Supermumsigt till frukost (oj vad sugen jag blev..)

Ha det skönt!

2008-12-25 @ 16:10:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: IzZzY

Hehe, jag vet faktiskt inte om jag har smakat amerikanska pannkakor. Men jag får väl se till att prova det någon dag. :)

2008-12-25 @ 20:03:31
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback