Stackarn!

Jag passar på att stjäla lite från Tjuvlyssnat.se igen. Fullkomligt lysande! Mina sympatier finns hos den mannen. Haha.

MacSupport, Sickla köpkvarter
En man ~35 kommer in i affären och börjar diskutera datorer med butiksbiträdet. Strax därpå kommer mannens fru in i butiken.

Frun (stressat): Du vet väl att vi ska vara hemma om 5 minuter.
Mannen: Så du tycker att vi har lite bråttom nu?
Frun: Ja vi måste åka nu!
Mannen (ironiskt): Ja det var tur att vi hann köpa den där lampan i alla fall. (Han vänder sig till butiksbiträdet och säger) Ja, jag kommer tillbaka när jag inte är gift längre.

Vilken hjälte!

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

hahahaha

2008-12-21 @ 12:13:41
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback