Sista minuten

Klockan var väl strax efter 16 på eftermiddagen då jag faktiskt lyckades förflytta mig ur lägenheten, och ner på stan för att påbörja och slutföra julhandlandet. Det blev inte mycket, men mer än förra julen i alla fall. Ett fall framåt. Men jag tyckte inte alls att det var roligt att stångas med alla julstressande människor, och lyckades bli klar ganska snabbt. Sen en sväng in på bolaget där jag kom på att det inte var något jag ville ha.

Snart är det dags att bege sig till hotellet igen.
Men gud så trött jag känner mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hahaha, man blir fort nykteriskt när man ser köerna till bolaget! Eller tja jag har väl så jag klarar mig kanske för nykter är man ju inte helt ändå :)

2008-12-24 @ 10:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: mona

Allt är väl bättre än förraa julen och för dej är det en otroligt stor skillnad. Inget du ville ha!! Kom hit så får du en whisky!

2008-12-24 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback