Presenter!

Jag tog mig en tur till faster Mona i Molkom den här helgen, där man i vanlig ordning åt och drack gott. Alltid lika trevligt! Syrran och Johnny var, som jag tror att jag nämnt tidigare, där också. Där delades det också ut presener / julklappar! bl.a. fick jag mig en Perkulator, en fickplunta och "snabelkalsonger" eller vad man nu ska kalla dem. Haha. Jag kanske lägger ut lite bider senare. Nu ska jag ordna lite föda, och göra mig i ordning för jobb inatt också. Fick ett sms för någon timme sedan, och det är klart att man vill jobba. Så nu är det bara att kasta ihop något ätbart och dricka upp mitt delikata perkulator-kaffe. Jag sov nämligen till 17:30 idag. Fyy mig.

Tack för en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött för dej att sova ut! Roligt att det trillar in mera jobb. Hoppas kaffet smakade gott!!

2008-12-16 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback