Lucia

Jag tänkte inte ens på att det var det lucia idag. Jag befinner mig i min egna lilla bubbla, där världen utanför passerar förbi obemärkt. Men idag ska jag faktiskt se till att lämna lägenheten, och åka till Molkom en sväng och hälsa på min kära faster, med kusin och sambo. Sedan kommer lillsyrran och Johnny och tittar förbi också, så det ska minsann bli trevligt.

Jag gick upp vid tio idag,
osedvanligt tidigt. Men det gick rätt bra, eftersom att jag lyckades somna i hyfsad tid inatt. Så förhoppningsvis är jag pigg och alert när det ska härjas i molkom!

Kommentarer
Postat av: mona

Du var pigg och alert! Underbart at se dej må så gott! Det riktigt strålade om dej!

Hoppas du hade en bra jobbnatt och får sova gott idag.



Kom snart tillbaks till oss!

2008-12-15 @ 13:58:04
Postat av: IzZzY

Det var kul att höra! Men man mår ju fint i gott sällskap också.

Jadå, det ska jag se till att göra. :)

2008-12-15 @ 19:32:56
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback