Godkväll

Jag vaknade inte tidigare idag inte. Eller jo, det gjorde jag, men jag somnade om lika snabbt och kröp inte ur sängen förrän klockan var för långt efter 18:00 på kvällen. Men det är ju så mörkt nu! Jag har inte en möjlighet att avgöra vad klockan är när jag ligger där och snusar. Det blir tokigt helt enkelt. Sen måste jag ju begripa att jag inte kommer vakna i tid om jag går och lägger mig vid 9 på morgonen. Men det är ju så gött att avsluta dagen/natten med att växla några ord med Malaysiskan innan jag faller i sömn. Då rinner tiden iväg.

Jag fick en Chokladask av tomten igår på jobbet. Så nu sitter jag och äter mig tjock och fet på paradis-praliner. FARLIGT. Sista natten det här året nu och det ska bli riktigt gött vill jag lova. Sen är jag ledig tills den 2:a Januari. Frågan är vad man ska roa sig med då? Jag tror dock inte att jag orkar bege mig iväg något imorgon dock, då morfar ska iväg med Louise och Cim till Munkfors och Sandra. Så jag tror att jag ska ringa och meddela det ikväll. För ska jag gå upp tidigt, och börja göra mig i ordning innan de ska iväg så kommer jag ju vara fullkomligt död. Somna tidigare är ju inte heller lätt, då jag trots allt fortfarande är uppe i varv efter jobbet. Näe. Vi får ta det en annan dag helt enkelt.

Så nu ska jag se på ondskan, och sedan bege mig till jobbet.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

jag tycker du gör rätt i att sova. skulle ju va kul om du kom hit men det kan du göra nån annan dag när du är pigg och glad:)

2008-12-25 @ 22:02:52
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Hehe, ja, jag tror inte att jag hade varit så gott sällskap imorgon. :) Sen brukar det kännas så krystat när morfar är med, haha. Så då är det nog bättre om jag kan dyka upp lite någon dag senare istället.

2008-12-26 @ 00:18:29
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback