God morgon!

Nu är jag minsann vaken, kan du tänka dig?! Klockan är ju trots allt inte ens 12 än. Men jag kände ju att jag behövde vrida tillbaka dygnet lite nu när jag ska iväg till min faster imorgon. Jag var faktiskt ovanligt pigg när jag vaknade vid 11, trots att jag inte somnat till förrän klockan hade passerat sju på morgonen. 

Jag tänkte också att jag skulle få se lite dagsljus för omväxlings skull. Jag hade nästan början glömma bort hur det såg ut. Inte heller fattade jag spontant eld då jag ställde mig i fönstret, och är således inte någon vampyr. Lite tråkigt kanske, då det säkert hade varit ganska kul att få springa runt och dricka blod och sova i likkistor om dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback