En liten, liten värld.

Jag har varit här i två timmar och jag har redan fått två smärre chocker. Först går det förbi en tjej, och jag tycker att jag känner igen henne. Men det går så fort så jag hinner inte tänka mycket mer. Sen kommer de tillbaka och hon hälsar på mig, då är det ju en tös som jag har pratat med massvis över nätet, men aldrig träffat. Hon bor här på hotellet med sin pojkvän. Himla trevligt och en jätte-överraskning. Dock blev jag så förvånad att jag inte riktigt vad jag skulle säga, haha.

Den andra kom när baren skulle gå hem. Då kommer en av tjejerna fram och frågar om jag vet vem Märta är. Det visste jag ju naturligtvis, då det är min farmor. Då smyger det sig fram att hon är barnbarn till Farfar Nisses quinna. Åtminstone tror jag att det var så det låg till med det hela. Det var i alla fall lite små-roliga tillfälligheter.

Nu ska jag återgå till arbetet och dammsuga. Who ho!

Kommentarer
Postat av: mona

Jag har också nyss fått veta att karions barnbarn jobbar där.. världen är bra liten.

2008-12-26 @ 17:07:12
Postat av: sandra nensén

hehe heter hon elin?

2008-12-26 @ 18:17:48
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback