Bruksanvisning

Min kära faster gav mig som bekant en Perkulator bryggare i julklapp. Jag satt precis och ögnade igenom bruksanvisning - i brist på annat. Den sista punkten i vad man inte ska göra var :

  • Använda aldrig perkulatorn i mikrovågsugn.
Hur kommer denna punkten till? Vem vid sina sinnens full bruk skulle stoppa in en perkulator i en mikrovågsugn? Finns det ens en mikrovågsugn som är stor nog för att man ska kunna trycka in en hel jäkla perkulator i den? Jag menar, ska man vara så pass övertydligt så kan man ju lika gärna lägga till några extrapunkter, så som:
  • Koka ej över öppen eld.
  • Bör aldrig användas som 18:e hål i en inomhusgolf-turnering.
  • Använd aldrig som sparbössa vid bryggning
  • Använd aldrig vid tyngdlöshet.
  • Sladden skall aldrig användas vid sexlekar (Perkulatorn är inte heller någon butt-plug)
  • Försök aldrig att ringa med perkulatorn.
  • Limma aldrig fast fikon i eluttaget.
  • Häll aldrig bensin i perkulatorn.
Med mera...

Kommentarer
Postat av: misspersica

hahahah så mycket roligare världen skulle vara om du skrev bruksanvisningar! kram

2008-12-28 @ 23:15:41
Postat av: IzZzY

Haha, troligen! :)

2008-12-28 @ 23:51:41
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback