Strax avfärd!

Om knappt två timmar påbörjar jag bussresan mot sydligare breddgrader. En ovanligt snabb resa dessutom, då den "bara" tar lite drygt 8 timmar till kalmar. Sen ska jag ju förvisso över till öland, och mörbylånga. Men väl i Kalmar slutar jag räkna timmarna, då man ju trots allt är på hemmaplan igen.

Jag gick faktiskt upp vid 8 idag, för att jag skulle kunna göra mig i ordning ordentligt. Vilket kanske var lite väl ambitiöst, då det inte tar så lång tid för mig att packa och göra mig i ordning, eftersom jag trots allt inte är av det quinnliga könet. Vilket gör att jag ifrågasätter det kloka i att stiga upp så tidigt. Men å andra sidan vaknade jag innan klockan ringde av någon märklig anledning, som om jag har någon inbyggd väckarklocka. Men att det är småsegt just nu, och att ögonlocken är ovanligt tunga går inte att bortse ifrån. För självklart somnade jag sent inatt, även om jag försökte vara duktig och tog lite sömntabletter och lade mig tidigt. (nåja, klockan var väl 2). Men sista gången jag kastade ett öga på klockan var hon halv fyra på morgonen.

Förövrigt är de nya tvätt-tiderna himla praktiska,
då jag igår hade tid mellan 20-24, och man är helt ensam och kan tvätta ifred. Det är dessutom alltid lediga tider, så man behöver inte ens boka en tid i förväg, i synnerhet inte på kvällen. Fullkomligt strålande!

Näe, nu ska jag tala vidare med Malaysiskan.

Kommentarer
Postat av: Eric

Så du ska se matchen Aik- KFF?? -.- Jag vill också se Kalmar iår !!! xD Tycker att vi kan dra på någon match någon gång xD

2008-08-03 @ 11:12:24
URL: http://eriickarlsson.webblogg.se/
Postat av: IzZzY

Jepp, det stämmer bra det! Jadå, det är många matcher kvar, så det ska vi nog kunna lösa. hehe. :)

2008-08-03 @ 11:19:49
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback