Rapport från Oxhagen

Sitter hemma hos Crille nu och parasiterar. Men jag har vissa problem med hans dator, en bärbar mac, som jag inte rikigt begriper mig på. Men förhoppningsvis ska jag väl kunna författa något liknande ett blogginlägg. Crille har flickvännen hos sig, så jag behöver ju inte skämmas allt för mycket över att jag brukar hans dator, allt medans de två ligger på sängen och gullar. Men jag vill också vara nykär! Men då ska man ju lyckas hitta en Quinna, då jag hört att det underlättar.

Sen det senaste inlägget har det blivit en del festande, bl.a. "klassfest" som kanske inte var direkt fullsatt. Men jag lovar att jag ska bjuda på lite bilder så fort jag kommer hem, då jag faktiskt passade på att ta ett och annat fyllekort. Men tyvärr räcker inte batterierna särskilt länge, vilket är sådär måttligt upphetsande. Jag måste helt enkelt skaffa uppladdningsbara batterier snart. Men man ska ju få den där berömda tummen ur, och försöka komma ihåg det, vilket är lättare sagt än gjort.

Igår var det bakfylla och fotboll som gällde, och jag är egentligen fortfarande ganska sliten åde. Kalmar FF ångar i alla fall på, och gör sanslöst mycket mål. Det ska bli intressant hur många mål Ingelsten kan göra den här säsongen egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback