Men vad håller jag på med?

Jag sitter och tittar på tennis, av alla sporter. Men det är ju sådant som kan hända även den bästa. Problemet ligger dock i att jag tycker att det är jävligt spännande, och att jag verkligen lever mig in i matchen. Det är OS-semifinalen i herrdubbel, mellan Sverige och Frankrike, och det är grymt spännande. Den har hållt på i evigheter nu. Så nu sitter man och hoppas på att de ska få vinna den här matchen, då vi kan lyckas skrapa ihop en garanterad medalj till. Men sådant engagemang från min sida, i sporter jag inte bryr mig sker bara i OS.

Nu har även damfotbollsmatchen mellan Sverige och Tyskland börjat,
något som kanske skulle kunna tänkas ligga mig närmare hjärtat. Men nu är det Tennis som gäller. Sjukt? Ja...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha samma sak hände mig! Jag ger fan i tennis annars men den matchen var riktigt jävla spännande...

2008-08-17 @ 10:37:04
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback