Kalmar - Örebro

Det går fort mellan matcherna nu, och jag bara njuter. Men frågan är om det inte borde sätta sig i spelarna, eller om nanne fortfarande lyckas att intala dem om att de inte alls är trötta. Örebro hemma bör ju vara en munsbit, något i förbifarten. Men märkligt nog är det då jag börjar bli orolig, i synnerhet när man ser hur de besegrat Göteborg nu senast. Så jag tror det blir tajt trots allt. 2-2 är något som dyker upp i huvudet hela tiden, men en sådan pessimist vill jag ju inte vara. Så jag säger 4-2 till våra röda hjältar, efter ett hat-trick av Ingelsten, och ett mål av Viktor Elm.

Ikväll blir det webradio. Det är jävligt sorgligt...


Klubbchef Svante Samuelsson ringde nyss, och avslöjade laguppställningen. Ingen David Elm från start, och Emin Nouri från start.

Wastå
Nouri - Lindberg - Bagarn - Larsson
Velm - Kapten - Relm
Ingelsten - dauda - Sobra

Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback