Förlåt!

Minta maaf - Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen på ovanligt länge. Jag har egentligen ingen bra ursäkt heller. Utan det beror nog helt och hållet på någon form av skrivkramp, och det ligger hur många utkast som helst som inte blivit klara, och än mindre publicerade. Men jag har haft total fokus på att lära mig Malay, vilket inte är helt enkelt, även om det faktiskt råkar vara betydligt lättare än när jag försökte ge mig på Mandarin. Dels för att de faktiskt använder samma bokstäver som västerlänningar, och dels att jag har någon som agerar lärarinna.

Sen skäms jag extra mycket över att jag faktiskt ska ner till Öland på söndag, vilket gör att det kommer bli ännu mindre bloggande nästa vecka. Men jag ska försöka bättra mig. Jag lovar!

Selamat malam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback