Feyenoord

Det blev lotten för Kalmar tidigare idag. Kanske inte den mest ultimata lottningen, men å andra sidan var det inga direkt lätta lag som vi kunde lottas mot, och Holland är ju inte så vansinnigt långt borta, och ett välkänt lag för oss svenskar. Men det blir jäkligt tufft för oss, och den känslan man hade nu inför Gent-matchen är att det är en form av Win-win situation just nu. Antingen skräller vi, och tar oss in i UEFA-Cupens gruppspel, eller så åker vi ut och kan koncentrera oss helt på att ta dubbeln. Vi är ju bäst i Sverige i vilket fall som helst.

I övrigt så har jag precis druckit min första öl för kvällen, och fler lär det bli! För Juckpuck och jag ska ta oss en tur ner till torget, och inta ansenliga mängder alkoholhaltiga drycker. Dessvärre sket sig den första planen, att Nattbuss Anna skulle följa med, problemet var tyvärr att hon inte kunde skaffa barnvakt åt sin pôjk. Riktigt trist, men det får helt enkelt bli nästa helg istället, om jag inte är allt för fattig.

Du ska inte göra oss sällskap?

Kommentarer
Postat av: mona

Tror inte du skulle vilja ha med en tant på puben!! För övrigt är jag sjuk, förkylningen Christer fick när ni var här har gått rundgång mellan oss sen dess.. Trist!

Hoppas ni får riktigt kul.



Kram!

2008-08-29 @ 19:13:56
Postat av: IzZzY

Aj du, det låter ju inge vidare! Får hoppas på att ni kryar på er.

Jadå, det blir nog skoj. Kul med lite öländskt sällskap. ;)

2008-08-29 @ 19:40:33
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Moa från fashionblogg

hej såg att du komenterat min bild =D men du.. vem är tobbe carlsson? hehe sökte på google men det kom typ bara upp fotboll? äre den? :P undraa bara.. ville se vad han skrivit typ.. dukanske kan skicka länk elr nått..



<mvh Moa från // www.gosmoa.fashionblogg.se

2008-08-30 @ 21:49:34
URL: http://www.gosmoa.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback