Celebert besök!

Ikväll kommer min gode vän Juckpuck på besök, och stannar ett litet tag. Så det ser jag fram emot! Så vi får se hur mycket bloggande jag hinner med, om jag samtidigt ska roa den stora mannen från Öland. Som om inte det vore nog, så nämde syrran att hon skulle titta förbi en snabbis också. Det är intressant hur sådana saker lyckas hopa sig, när det inte varit en människa förutom jag själv i den här lägenheten på flera veckor. Kanske flera månader till och med. Sen blir det plötsligt två besök på en och samma dag, märkligt.

Så vad jag roar mig med nu
är att städa och chatta med flickan från Malaysia. Det sistnämnda är dock ingen större överraskning, då jag förmodligen talar med henne mer än alla andra (inklusive mig själv) sammantaget. Sen dricker jag kaffe, mycket kaffe.

Så, eftersom att jag inte vill att detta ska vara en tråkig blogg, så bjuder jag på en rolig bild nu. (nåja, kanske på gränsen till lätt vulgär, och mannen på bilden uppskattar säkert inte detta. Men det är inget jag kan ta hänsyn till)
Detta är Juckpuck!

Kommentarer
Postat av: Crille

Men vänta nu, är inte det där... ehm, är inte det... är inte det han... Loch Ness Odjuret?

2008-08-28 @ 14:44:42
URL: http://crilles-blogg.blogspot.com
Postat av: IzZzY

Jajemän! Men säg det inte till någon...

2008-08-28 @ 14:49:09
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback