Alkohol

Det är onekligen en drog man kan överdosera, i synnerhet lilla Prich. Som faktiskt lyckades däcka under första halvlek på matchen mellan Kalmar FF och AIK. Jag är grymt imponerad. Även om jag inte var långt efter, om man ska diskutera blodets alkoholhalt. En galen överkonsumtion helt enkelt, men kul var det!

I övrigt kan man ju tillägga att det blåste upp till orkan här nere på denna ön lagom till att jag kommit ner. Vilket man tydligt kunde se dagen efter. Sen passade jag och John på att ta oss ett dopp i det iskalla havet, någon efter midnatt igår kväll då det fortfarande blåste på ordentligt. Mycket spännande!

Just nu sitter jag hemma hos Prichs mor, där det ska bjudas på mat. Vilket blir den första riktiga måltiden sedan jag kom hit. Annars har kosten enbart bestått av alkohol och snabbmat av olika typer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback