4-1...

Match-jäveln mellan Roma och inter, slutade ju givetvis 1-4. Jag som skulle fått mig en fin slant vid 1-3, som du kan läsa i senaste inlägget.

Dock så gick det ju onekligen bra i de andra spelen jag hade lagt. Vilka gav en utdelning på 2420:- på 150 satsade kronor. Fy fan vad bra det kändes trots allt. Dels kunde jag se till att spela klart för alla pengarna, som jag var tvingad till, och samtidigt flytta över 950 till kontot. Det är sällan mina helger går med plus, men detta var onekligen en sådan helg.

Jag var tvungen att satsa 1100 till, för att kunna ta ut några pengar. De satte jag på:
900 på att AZ Alkmaar (Aris nya klubb) och Ajax vinner sina matcher imorgon. till oddset 1.66. ca 1450 vinner jag om den går in.
Sen en 50-lapp på att det blir 2-2 mellan GAIS och AIK. 15 ggr pengarna på det.
100 kronor på att ovan nämda AZ Alkmaar vinner med minst två mål, till oddset 2.25.

Sedan tidigare ligger även en femhundring på Kalmars kommande seger mot pågarna ifrån malmö.

Oavsett om jag förlorar de spelen jag lagt ovan, så har jag ändå tjänat pengar, då jag faktiskt bara började med att sätta in 300 kronor, och sedan 200 ytterligare, till att spela poker, som i sin tur har ökat en aning, efter bland annat en royal flush med 70 dollar i potten.*wiie*

Har man inte tur i kärlek, så har man tydligen tur i spel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback