Oslo!

Det blir avfärd mot oslo nu idag. Ska iväg och undersöka hur Crille lever, i vårt oljedränkta grannland. Ska bli spännande, bara ett dygn, men som tur var så kostar det ju inte särskilt mycket att resa dit bort. Sen respengarna tjänar jag ju dessutom in på försäljning av en viss vara, som jag gjort till min speciallitet.

Haha, förövrigt visade SVT ett barnprogram som tilltalade mig. Ett smidigt sätt att tillverka starksprit, då man är strandsatt på en öde ö. Dock så var vatten vad som destillerades, men lite modifikationer som längre avstånd ifrån elden, och något alkoholhaltigare, så har man plötsligt en "fältbrännare" varför fick vi inte lära oss det i Lumpen ? Förbannade försvarsmakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback