Mycket bra!

Här följer ett exemplariskt farväl:

| Ithiel | S P | What to do? säger (21:59):

nu ska jag gå och göra annat än att snacka med en langare

 | Ithiel | S P | What to do? säger (21:59):

krams på're


IzZzY | De kallar mig Nensen säger (22:00):

haha, det låter vettigt..

Kram kram

IzZzY | De kallar mig Nensen säger (22:00):

(fast det heter skattebefriad alkoholdistrubitör)


 | Ithiel | S P | What to do? säger (22:02):

ok.... nu lämnar jag dig här o, du store skattebefriade alkoholdistrubitör, för att uttöva andra sysslor, av vilken ingen kan bli lika betydelsefull som att få tala med dig o,du store.


IzZzY | De kallar mig Nensen säger (22:02):

Mycket bättre !


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah :P

2007-10-19 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback