Luktar skit?

Näe, det är guldet som osar, från alla håll. Nu är det verkligen nära. Så nära att man nästan kan börja tro att det är möjligt på allvar.

Jag vet inte vad jag ska skriva om dagen egentligen. Den var bara så klockren.

Kanske ska jag nämna att två bengaler tändes på kalmar läktaren. en tant fördes bort av vakterna. Samt att staketet vid läktaren rasade, så kalmar supportrarna föll in på planen. Rydström gjorde mål. Hamburgaren såg ut som en hamburgare på centralstation i sthlm. eller vänta nu ?

Sa jag verkligen att Henrik rydström gjorde mål ? ja, det gjorde jag minsann. ETT SPELMÅL. Mål nr 2 för hans del. Jag och några andra försökte snabbt fundera ut när han senast gjorde två mål på en säsong senast. Pojklaget kom vi snabbt fram till. Vilket säkert är helt felaktigt, men förringar inte poängen. RYDSTRÖM gjorde MÅL!

Nu sitter jag på cityterminalen.  Inte särskilt taggad, utan enbart trött. Men med ett leende på mina läppa som det inte går att ta miste på.

Mer kommer säkert sen då jag är hemma igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback