Dator-Helveten 2

Tidigare idag hade jag skrivit en blogg som låg på runt 12000 tecken. Men självklart får min dator tokspel, och ordnar det på så vis att allt försvinner. Så sanslöst irriterande!

Nu är det fotbollsgalan på TV4, och jag ringde in och röstade på fotbollskanalens hederspris, eftersom att kalmar ff var en av de nominerade. Jag tänkte inte ens på att det var en tävling också, utan blev en aning förvånad då man hör att man gått vidare. Jag får svara på tre sanslöst svåra frågor, som jag givetsvis tar full pott på.

Så nu sitter jag och väntar på att det ska komma ett samtal, där de berättar att jag vinner en lyxklocka. Inte troligt, men hoppet är det sista som överger en människa, inte sant?

Jag blir dock jävligt bitter på de idioter som genomsyrar allting i vår värld. Så, nu har jag fått det sagt.

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback