Mördarsniglar och glasögonormar!

Mån 11 dec 2006 12:10

Kan jag ju inte berätta så mycket om, då min kunskap kring dessa djur är tämligen begränsad.

Däremot kan jag avslöja att jag ska ut på stan med Anna idag, och handla lite julklappar.. trevligt :) För jag misstänker att man inte lär se henne på ett tag sen, då hon ska bege sig till mor sin åde. Men men, nu ska jag ta mig en slurk av kaffet. gött åde..

Satt och funderade kring mina 2 senaste födelsedagar, de var inget man skulle vilja komma ihåg direkt.
När jag fyllde 20, så satt jag ensam i skåne och drack en explorer och tio millenium. Sen var det inte mycket mer. *wiie* eller inte..
När jag blev 21, då firade jag det genom att befälen tvingade ut mig, en hel dag och natt, och kolla på ett hål i staketet till Hangar 36. på F17. SKOJ ! det pissade regn, och min grupp hade inte tätat ordentligt, inte nog med att det bara var några plusgrader, man var plaskvåt också.. :/ fy fan..

Men, egentligen spelar det mig ingen roll längre, jag har faktiskt ingen större lust att bli firad. :/ känns så dumt på något vis. Julen har jag än mindre lust att fira.. Förrförra, var fin, då slutade det med att jag gick från molkom till karlstad, med en jacka som inte gick att stänga, full som en alika, i 15 minusgrader. Gjorde inbrott på scala teatern, så att jag kunde lägga mig där och hålla värmen till McD öppnade. Gött mos :)

Så december månad kan ju helt klart avskaffas fullständigt.. Det är kallt, stressigt, regnigt, dyrt, tråkigt, ångestframkallande, ja skit helt enkelt.. :/ nyår är förvisso kul, men det är ju precis i början på januari som man kan spränga saker ^^

aja, dricka kaffe var det ja.. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback