Kalabalik i, öh, nånstans ?

Tors 26 okt 2006 07:08

Någonstans bör det väl vara lite kalabalik tycker jag. Annars är det ju enbart tråkigt.

haha, inatt drömde jag om att jag åt skinka! Men det bästa var att jag tyckte att det var så vedervärdigt att jag spottade ut det, och med ens är allt sug efter kött borta. bra va ? :)

En eloge till Anna som bevisligen satt uppe vid 03:30 tiden inatt, Grattis ! ;)

En eloge till mig också, jag satt och pratade i telefon i näästan 1 och en halv timme med Sofie igår, grattis till mig.. Länge sen något sådant hände. :P Bäst av allt måste ju vara att inget vidare viktigt överhuvudtaget avhandlades. hmm.

Wiie ! Kaffet smakade bra *grymtar som en gris och hoppar som en kängeru*

-Åh, pappa, Kan jag inte få den söta lilla geten där i skyltfönstret ?
-Nej, min son, inga getar i vårt kök, så länge de inte ligger på en tallrik.
-Men pappa, det heter inte getar, det heter getter. Och om inte du ger mig en get, så ska jag skära loss din pungkulor och meta kräftor med dem !


o_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback