Godförmiddag åde!

Mån 6 nov 2006 11:35

Nu sitter jag här och ska, hm, koka lite mer kaffe kanske ? ja, det ska jag..
kommer strax!

Sådär, nu tycker jag att vi välkomnar mig tillbaka med en varm applåd !!
*bugar och bockar*

Nå, vad kan jag skriva här då, ska man skildra gårdagen ? blir egentligen inte mycket att säga då tror jag. Jag var enbart sjukt bakfull, gick upp vid 14 tiden, lyssnade på avslutningen på fotbollsallsvenskan. Återgick till ett mer eller mindre komalikt tillstånd vid datorn.
Upptäckte till mitt förtret, att halebop bryter ett samtal efter 2 timmar ! jävla sätt ! Men jag kan ju tillägga att jag pratat i telefonen igår kväll i hela 2 timmar och 15 minuter, jag är himlans duktig. I vanlig ordning lyckades inte mycket avhandlas. Eller jo, i och för sig kom vi fram till hur jag skulle göra för att få gifta mig med Sofie.. Tyvärr räckte inte ett frieri via sms.. :( Dyra i drift ska quinnfolket vara.. ner på knä och diamantringar.. När man kan göra det med ett enkelt knapptryck på telefon, och skicka ner en fantomenring ! Det är väl tanken som räknas ? ;)
Sen var det ju att jag skulle dyka upp efter ett annat brölopp.. Det kommer jag inte glömma nu, bara så att du vet ! muhaha ! :D

Idag, ja, vad händer en dag som denna.. Jag ska ringa till polisen! kolla om mitt pass har hunnit komma.. :P Om det nu har det, så ska jag bege mig in till stan, hämta det, sen borde jag försöka köpa mig ett par löpar-pjux.. För de jag har nu håller väl inte riktigt "springa mellan lindforskiosken och tillbaka"-standard. Trots att Anna var så snäll och lånade ut lite silver-tejp (som faktiskt gjorde avsevärd skillnad! (eller så var det att det var så sanlöst kallt, så att jag sprang snabbare bara därför, hmm..))

Never the less.. hm, tyckte bara att det var kul att skriva "Never the less".. För det var det faktiskt.. tihi, Never the less.. muhaha... skojsigt.. bara en gång till, Never the less.. :D

Ny kaffet är klart, det bådar gott inför denna nya dag ! göttans åde.
Jag får inte säga bynn och rötna längre, förövrigt.. Tycker jag är lite elekt.. Så jag skriver ÅDE jättemånga gånger istället.. ÅDE ÅDE ÅDE ÅDE ÅDE ÅDE ÅDEÅDÅEDÅEÅDÅEÅEÅDÅEÅÅEÅEDÅDÅÅD... Okej, det spårade ut lite där kanske.. Bla ha, bla ha, ge mig varm chokla.. Eller nä tack, behöver inte det. tyckte bara om det faktum att det rimmade.. Rimmelirimm.. (?) ohh ! en kaktus !

Dagens visdomsord!
En kaktus i stjärten, är som en moderat vid makten.

Egentligen så såg jag ingen kaktus, vi har nog ingen kaktus här hemma.. Varför har vi inte det ? fy fan va bitter jag blev nu. jag vill ha en KAKTUS ! som jag kan sticka mig på, långt upp i det blåååååå *sjunger högt och falskt, som bara jag kan!*
tur att jag är ensam hemma.. hmm.. :)

Nä, innan diverse läkare kommer och hämta hem mig igen, så vill jag jag bara önska er alla en mycket bra dag !

Hej hopp, IzZzY har en snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback