Rapport ifrån dårhuset 69

Ons 5 mar 09:53 (Uppdaterad Ons 5 mar 09:57)

Jag har kännt mig febrig och dan, sedan söndag natt. Så igår när jag kom tillbaka till avdelningen sa jag att jag mådde lite dåligt. Jag fick en febertermometer, men trodde inte att de menade allvar när de sa att den skulle användas i stjärten. Jag menar, borde inte utvecklingen gått lite framåt? Hur som helst visade det sig att jag hade 39,1 i feber. Personalen kunde inte begripa hur jag orkat cykla genom hela stan med så hög feber. Det värsta är när man ska försöka sova, hopplöst. Trots att medicin sov

Inte många timmar, utan vaknade vid 3-4 tiden, och kunde inte somna om. Jag använde dessutom larmknappen för förstå gången, när jag kände behov av panodil. Nu så ska jag ta det Lungt och försöka kurera mig så gott det går. Det var allt länge sedan jag var sjuk nu. Men jag valde onekligen ett bra ställe att bli det på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback