Öl, öl och åter öl.

Det är fint som snus. Om nu snus är fint, vissa skulle nog påstå dess motsats.

Sitter och ölar nu, samtidigt som jag, hör och häpna, lyssnar på musik. Nationalteatern, ebba grön och Dia psalmas nya skiva. Oj oj vad gött det är, fötterna uppe på skrivbordet, och tangentbordet i knät. Ibland får man unna sig det där lilla extra. Oh, vad jag unnar mig det nu.

Inom en snar framtid kommer Mr Shorter förbi. (Enligt ihärdiga rykten är det namnet missvisande. Jag avböjer att utveckla det ytterligare...)

Så mer öl blir det, och mer göttigt blir det med all säkerhet. Första fyllan sen den där kanonfyllan den 27:e november blir det nog med all säkerhet. Förmodligen en bättre fylla dessutom.

Tack och hej, saknar inte dig. Ha ha. (stor humor, som förmodligen bara jag förstår mig på.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback