Fotboll

Jag slog upp ögonen för några minuter sedan. Vände på huvudet och såg att klockan var tjugo i fem. Perfekt! För idag vid 17:00 visar TV4 Sport matchen mellan Kalmar FF och Nordsjälland. Nu är första halvlek avklarad och det står 1-1. Daniel Mendes gjorde även idag mål för våra röda bröder, betydligt snyggare än sist också. Men det tog en halvtimme innan de lyckades spela ihop sig och komma rättvända såsom kung Nanne vill att det ska se ut. Nu ser jag fram emot att se om de kan fortsätta andra halvlek som de avslutade den sista kvarten.

Jag fick en arbetsdag till nu på onsdag.
Det blir sex nätter i ett svep, ett rätt mustigt pass kan jag tro. Men vad gör man inte för en tusenlapp! Det blir den första onsdagen jag gör dessutom, då jag alltid är ledig just torsdagar och onsdagar. Inte för att jag tror att det är någon större skillnad, men vem vet! Om inte annat så är det ju lillördag. Men efter det så är jag ledig i 3 dagar, för att hoppa på söndagnatten igen och ligga beredd att eventuellt ta måndag och tisdag. 3 dagar ledigt är ganska
optimalt faktiskt. Lite mer än en helg, men inte tillräckligt långt för att bli förslappad.

Nu är matchen igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback