Trötter

Jag sitter här och funderar över diverse saker och ting. Eller näe, det gör jag faktiskt inte, utan jag letade febrilt i mitt huvud efter något smart som jag kunde säga att jag tänkte på, men misslyckades kapitalt. Istället skyller jag på att jag är trött. Jag är faktiskt jättetrött. Jag är dessutom jävligt torr om händerna efter att jag har gjort min vanliga kvälls-diskning, och jag avskyr det! Att vara torr om händerna alltså. Sen är det för långt att sträcka sig de 27,1 cm till min tub med salva, som jag i vanliga fall utnyttjar vid sådana här lägen.

Dagen har egentligen inte bjudit på så mycket, jag har inte varit utanför lägenheten en enda gång om jag ska vara helt ärlig. Utan jag har istället suttit på exakt samma ställa sen dess att jag vaknat. Med undantag för några toalettbesök, tillagning av grekisk sallad och dessutom vissa turer fram och tillbaka till köket - Då jag trott att jag varit hungring och tvingats motbevisa mig själv innan jag huggit tag i något onyttigt. Men det börjar bli svårt att hitta något snabbt som är direkt onyttigt just nu, utan det jag har är frukt, morötter, knäckbröd och bönor.

Fast nu kom jag på något smart att fundera på. Blir det något EM-slutspel i Polen och Ukraina 2012? Det ser ju inte alldeles lysande ut för dem då varken arenorna eller infrastrukturen ser ut att bli klara i tid. Jag blir lite fundersam till hur det går till, är det ren snålhet eller beror det på dålig planering? För de bör ju ändå begripa att de måste ha allting klart i tid, och de har väl inte råd att förlora mästerskapet nu. Sen kan det väl inte skylla på att de har några som överklagar arenorna - då alla sådana människor förmodligen bor i Kalmar, eller är på väg att skriva sig här.

Ääh, bara för att vara sån och låtsas vara duktig så ska jag gå ut till köket och hämta en Banan.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Catta

Alltså är du värsta hälsofreaket du? du äter ju bara nyttigheter?

2008-09-16 @ 21:45:47
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Nja, det skulle jag nog inte vilja påstå. Dock så försöker jag vara lite medveten om vad det är jag köper hem. :)

2008-09-16 @ 21:48:18
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Catta

Vilken karaktär du har :)

2008-09-16 @ 22:40:55
URL: http://madammakadam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback