Usch!

Efter att morfar och inga-lill varit här, så upptäckte jag att det var stopp någonstans i rören till diskhon. Efter mycket om och men så bestämde jag mig till slut för att ta tjuren vid hornen, och ge mig i kast med något av det äckligaste som finns. Nämligen att börja skruva loss och konrollera alla äckliga rör, där ruttna matrester och annat klägg sedan tidernas begynnelse låg och luktade skit. Jag orkar inte ens tänka på obehaget, då jag riskerar att kräkas av blotta tanken. Men efter en timmes slitande och funderande, mer slitande och till slut försöka montera ihop det som det satt från början, så blev det lite bättre i alla fall. 

Men jag begriper inte hur de har lyckats, för jag har ju bott här i två år nu, och har inte haft några problem med det tidigare. Men nu är det gjort i alla fall, så får vi se hur länge det håller.

Kommentarer
Postat av: sandra

så du har oxå avloppsfobi:P

2008-09-09 @ 00:14:00
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Ja, det är då fan inte kul att gräva i det. När man känner hur det luktar, ser hur det ser ut, och kan föreställa sig vad det har varit. ;)

Men måste man så måste man.

2008-09-09 @ 00:15:56
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback