Usch och fy, aldrig mer biltema!

Nu tror jag inte att jag vågar mig till biltema igen, där man riskerar att möta Kinesiska attack-spindlar. Som bara väntar på att bita mig på smalbenet, vilket obönhörligen leder till att det svullnar upp till storleken av en ballong. Som om det inte vore nog, så ska de tydligen kunna förändra storleken på sig själv - från att vara stor som en handflata till att bli liten som en femtioöring. Men enligt skansen så finns det inga giftiga spindlar i Kina, så den kan alltså dessutom göra sig själv osynlig - Eller så är det bara att den gör sig så liten att den inte syns.

Så för att vara på den säkra sidan så håller jag mig borta från biltema i fortsättningen, och bara sitta här och dricka kaffe istället. Vilket kan resultera i att jag blir hyperaktiv och paranoid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Kul att läsa dina reaktioner men de blandar ihop spindlarna, det va en röd som va stor som en hadflata (liten kropp & med långa ben) Den bet ingen . Och de andra spindlarna som hade bitit ngon va små och randiga. Tror inte de följer med in i butiken.,

2008-09-13 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback