Nikotin-fri

Jag sitter här hemma och har grava abstinensbesvär, då jag inte fått något nikotin på hela dagen. För igårkväll kom jag på den briljanta idén att jag ska sluta, helt och hållet. Igen. Även om jag var fruktansvärt nära att gå i fällan då jag var på Pekås för några minuter sedan, så höll jag fingrarna i styr. Jag lider som fan nu.

Men ni kan ju få ha en liten vadslagning här i bloggen. Hur länge klarar IzZzY att hålla upp?
  • Då gäller det tills dess att jag köper ett paket ciggaretter, eller en dosa snus. En bjudsnus eller ett bloss av någon annan räknas således inte.
  • Rätt svar, eller den som är närmast, vinner. 
  • Om två har samma svar, så blir det utslagningsfråga - Vilken tid på dygnet, på minuten, som synden skedde.
  • 1:a pris är att få boxa mig i magen så hårt ni orkar.
Så nu är det bara att sätta igång att lägga in era tips! Givetvis kan ni ju tippa på något så osannolikt, som att jag lyckas helt och hållet också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kör på osannolikheten faktiskt.Heja Johan=)

2008-09-02 @ 16:11:41
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback