Men jisses!

Jag håller på att bli knäpp. Har ju precis börjat käka en ny medicin, och biverkningarna är ju helt galna. Jag har de vanliga, jag är trött, har svettningar, muntorrhet med mera. Men det läskigaste är att jag är på helspänn på något märkligt vis, så att jag hoppar till för något så lite som att någon loggar in på msn. Som om någon skulle smygit sig på mig bakifrån, utan att jag märkt det.
Men det roligaste är ju att jag kan skrämma mig själv också, och jag blir nästan lika rädd som om det vore någon annan som gjort det. Men jag hoppas att dessa märkliga biverkningar snart går över, så att man kan känna sig normal igen.

Kommentarer
Postat av: Catta

Skrämma dig själv :) Ja du ÄR inte klok, bara att konstatera :)Men rolig är du, jag har inte skrattat så mycket på länge som när jag läser dina uttryck :)

2008-09-07 @ 11:03:12
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Haha, nä. Riktigt klok har jag aldrig varit, och jag hoppas att jag aldrig blir det. :)

Tack! Det är kul att höra! :)

2008-09-07 @ 11:48:49
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback